Carpe Diem

Nä nu får det fan ta och hända nånting. Allting kretsar bara runt sömn och jobb just nu. Behöver någon morot som driver mig och nånting att se fram emot och tänka tillbaka till.
Så nu hoppar jag.
Jag har varit singel i ett år nu. Rätt så exakt faktiskt. Och det har varit ett underbart och händelserikt år och jag ångrar ingenting. Men nu har jag ordnat det där praktiska som lägenhet och jobb. Nu har jag det och för att inte hamna i en sånn där grå trist vardag som många går runt i så måste jag hitta ljuspunkter som piggar upp allt.
Ingen dag ska vara den andra lik och som tur har jag ett väldigt varierande jobb.
Funderar till och med på att sticka en vecka i februari. Vart vet jag inte och med vem spelar ingen roll. Inte ens om jag hade rest själv! Nu jävlar ska jag också komma in i matchen.
Jag ska ta itu med träningen och jag ska fånga dagen.
Sommaren 2008 ska bli den bästa någonsin. RIBBAN ÄR SÅ LAGD!image67

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback