Ledig!

Idag är man ledig och tack gode gud för det. Trodde att jag skulle ramla ihop när jag kom hem igår. Helt sprängd! Blev ingringd typ 08.45 för att vi satt i skiten redan då... Woho... Inom Oj och köpte lassagneplattor och tog sen bussen (hör och häpna) bort till jobb.
Full rulle redan då och lunchen var ganska så hektisk. Plus att listorna var lååånga. Allt skulle göras kändes det som. Främst sånna dryga saker som tar lång tid...
Så när vi öppnar 17.00 var vi fortfarande inte klara med allt :S
Tror att vi hamnade rätt vid halv sju nånting... Sen var det en del stora sällskap på kvällen. Så när klockan var halv elva och allt var utskickat så kändes det som om någon hade slagit mig i huvudet med en stekpanna...
Så idag ska man njuta av ledigheten.
Ska ner en runda på stan. Pappa ska förhoppningsvis skruva upp mitt badrumsskåp idag. Har han iofs skullat i en vecka nu :) Saknar att inte ha en spegel...
Sen blir det film och mys ikväll. I like :)
O imorron e det jobb igen och sen utgång med fröken Löfvall! NAJS! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback