Elin Kling.... Nä det klingar inte alls...

Nu e Elin på TV och jag mår smått illa när jag ser henne....
Hon står och viftar med ett par långa rostbruna knästrumpor och tycker att aaaalla borde ta på sig sådana i vinter!
Hell no...
Dock visade hon en halsduk med inbyggd luva som påminde om min från Acne och visst kliar det lite i fingrarna nu... Måste damma av den och gosa in mig i den! :)
Hon viftar med händerna som om hon precis fått på sig lösnaglar för första gången i sitt liv... Ni killar kanske inte vet det men sätter man på lösnaglar och inte är van vid det så ser man ut som en katt som klöser i en matta typ... Man spretar med fingrarna och ibland blir det mer som om man vore en hummer som ska knipa tag om något...

Ikväll har jag bjudit över Sandra på årets första glöggbjudning! :) Tjuvstartade iofs lite igår med en mugg här i soffan...
Både jag och Sandra är extrema glöggdrickare och dricker det gärna i stora kaffekoppar....
Så senare idag ska jag på jakt efter pepparkakor. Och känner jag mig extra duktig idag blir det kanske också lite lussekatter bakade...

O ja jag vet att det bara är oktober! Det informerade Tomas om redan igår :P

Kommentarer
Postat av: Sandra

Patric började också skrika i mitt öra om att det var oktober...CHILLA folket...vi bara övar ;)

Postat av: Dina

tja, övning ger ju färdighet! ;D

2007-10-15 @ 14:04:15
URL: http://walfridsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback