Pallar?

Nä jag pallar inte ens ursäkta mig för min brist på bloggande den senaste tiden. Känns inte som att jag haft lust att skriva... vet inte varför...
Ja jag hr iaf fått en massa annat gjort ist.
Det blev en barrunda med Dessi förra fredagen. Helt galen sådan som från början bara skulle innefatta "något glas vin". Kommer knappt ihåg hur jag tog mig hem....
Sen på lördagen blev det cardinal med Fröken Löfvall och hade roligt som vanligt även om jag var nykter. Kändes som att det behövdes efter fredagen...
Söndagen var det personalfest som började med lerduveskytte (kul faktiskt), sen femkamp och till sist middag på Bonasera. En riktigt trevlig och underhållande dag det också :P
Ja sen i veckan har det blivit en del jobb. Var ledig i onsdags då jag hjälpte Sandra bära runt på möbler för att golvläggarna skulle komma till. Sen blev det golden bambu på lunchen och på kvällen korkades en flaska moet upp... Aldrig fel ;) Onsdagar är magiska i vår värld!

Kommentarer
Postat av: Dessi

Härligt med barrunda! Det får vi göra om snart ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback