Gomorron Sverige!

Nu har den här pinglan vaknat till liv.
Var och kollade på film hos Matte igår. Såg "På smällen". Riktigt bra faktiskt :) Mkt "naaaw"...
Fick en cykel av Tobbe... En mountainbike killcykel men med lite kärlek ska det nog fungera... Behöver ju en cykel...
Hum när vi såg den där filmen kunde jag ju inte sluta tänka på vad som hade hänt om jag hade blivit gravid nu. Läkarna trodde ju att jag var det (såklart...) när jag var på sjukhuset.
En stor del av mig är övertygad om att det hade blivit abort för att jag inte är redo och har tid för barn. Men jag tror faktiskt att när man sen sitter i den sittsen så är det inte säkert att man tänker så...
Jaja här ska det inte bli några mini-me än på ett tag!

Ja idag ska jag försöka beta av en del på min to-do-lista...  Blir kanske en sväng till jme, mio och jysk idag...
Börjar jobba 16.00 idag.

Usch har sovit konstigt i natt. Kom hem vid tolv. Fick parkera på GA-skolan eftersom alla andra rutor självklart var upptagna. Sen kröp jag ner i sängen vid 02.00. Upp vid sju och på med kläderna. Hitta en ny parkeringsplats. Får ju fortfarande inte stå på GA-skolan mellan 07.00-18.00.... Däckade i sängen. Ställde klockan på nio. Vaknade nio. Räknade hur många timmar jag sovit. Ställde klockan på tio.

Och nu sitter jag här. Fortfarande lite yrvaken men det ger sig snart :) Lite kaffe i kroppen sen är jag good to go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback