Hittat ett nytt sug

Är sjukt svag för torkade aprikoser. Då menar jag dock inte sånna där hårda sega saker som fastnari tänderna utan lite mer fancy torkade aprikoser som är så där saftiga och nästan lite geggiga inuti! Sjukt goda! Äter sådana ist för godis. Och det tror jag min kropp mår bättre av dessutom... Kan äta en hel drös. Köpte en påse igår på Mästerlivs och innan jag hunnit hem hade jag tryckt i mig halva påsen medans jag körde. Dessa gulorangea underbara skapelser....

Ja Calle är ju som sagt nerlaggt. Även om jag roade mig lite med att chatta lite med honom på bloggen igår. Myttade ihop något om ett halsband jag ska lämna i hans skattkista och visst var jag välkommen på direkten...
Dock har jag inget guldhalsband med diamanter (värde 8000 kr) och dock bor jag inte i Stockholm. Dessutom vet jag inte ritkigt om jag hade gett Calle mitt halsband... Vad hade jag fått för dem pengarna? Jag tror Calle är en konstant alkoholiserad varelse som troligvis bara pallar en kort stund och sen däckar... Så nja valuta för pengarna? Tveksamt!
Så ja Sandra Polis-Jonas kanske är mer aktuell?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback