Gött mos :)

Så nu har John ordnat så att min blogg ser ut som vanligt igen! Tackr tackar!

För att inte tappa bort mitt schema (som står skrivet på små pyttesmå lappar) så skriver jag det här.

Vecka 22

Mån - OZ
Tis- OZ
Ons- Ledig
Tors - OZ
Fre - 3:e man
Lör - 3:e man
Sön - OZ

Vecka 23

Mån - OZ
Tis - OZ
Ons - 3:e man
Tors - Ledig
Fre - 3:e man
Lör - 3:e man
Sön - Ledig

Vecka 24

Mån - OZ
Tis - OZ
Ons - 3:e man
Tors - Ledig
Fre - 3:e man
Lör - 3:e man
Sön - OZ

Sen har man semester vecka 25 och 26! WOHO!


Kommentarer
Postat av: Carina

Tudeluu eva! Sorry men jag är förjäkla kass på att kommentera andras bloggar :P En fika hade varit kul. Ganska upptagen ett litet tag framöver bara.. kanske under din semester? Din gottegris. Vi har stora planer på MattePs present.. vill du vara med? (hoppas han inte läser?) Kram på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback