Helt underbar

Gårdagen hade verkligen allt man kan önska sig av en fredag.

Först var jag hos doktorn. Det hade jag faktiskt kunnat hoppa över men den glädjande nyheten var iaf att allt såg fint ut. O ja det gör det ju men det är lite läskigt att där är ett rött fällt i det vänstra ögat. Man kan ju tycka att det borde läka jämnt överallt. Hum Tobbe sa att det här med ögoninflammation är mitt signum :P

Sen bort och parkerade i sundstorgsgaraget. Gick i några butiker och världens sötaste ringde och frågade hur det hade gått hos farbror doktorn. När jag hade gått och kikat i runt en kvart kom mamma och vi letade efter skor och kläder till henne. Gick sådär men hittade en snygg piké till pappa... :)
Sen gick vi bort till Olssons och jag åt pasta. Hum dag tre :) Pasta e gott skit ;)
När mamma stack var klockan strax efter fyra. Hum lönt att sticka hem innan jag skulle träffa Dessi klockan fem? Neee...
Så in på gina och se om där fanns något intressant. Kom ut med ett par jeans och ett par svarta byxor. Vidare bort till JC där jag hittade en jättesöt vit kofta.

Klockan blev fem och bort till Maria tapasbar och mötte Dessi. Det stod inte mindre än 3 greenpeace-nördar utanför så jag var tvungen att ringa och prata med Dessi för att se upptagen ut. Pallar inte greenpeace...
Traskade in och åt pinchos (olika tapas varianter på bröd) dock kändes det inte så jättespanskt som jag önskat. Sangrian ökade det lite... Och uteserveringen var verkligen helt sjukt mysig. Dock ett stort minus att där fanns nymålade väggar. Något dem inte hade skyltat med utan som vissa gäster tyvärr fick erfara på egen hand :(

Dessi var inte mätt så vi gick bort till Bara vara och slog oss ner där. Dessi åt fläskfilé och jag hade dessertprovning :P
Blev vars en drink för att sedan röra sig ner till hampan. Gött mos :)
Slog oss ner vid ett bord vilket passade mig perfekt. Mina nya klackar hade verkligen gjort sig hörda... Dem var sköna dem första två timmarna men efter att ha gått runt i dem en hel dag....
Efter en stund kom Jonas (dessis jonas) och hans polare och slog sig ner. Och en stund senare kom min solstråle :) Hon e one off a kind. Fick reda på lite gott och blandat. Både chockerande och mysiga saker.
Berättade om min doppresent jag hittat till Niccos och hennes barn :)
Och sandra blev tårögd och förstod mig så som ingen annan kan.
Massa drinkar och en massa massa mys med filtar och småprat. Helt underbart. Och så bestämdes det att jag ska ha cocktailpraty hos mig den 27 juni för tjejkompisarna. Den 28 juni ska Nicco, Sandra, Jonas, Dessi, JAG och FILIP till Bakken mm. Det e stort :)
Och mysigt.
Klockan blev kvart över elva och Jonas och Dessi drog till tåget.
Sandra höll mig sällskap fem minuter till och sen kom världens sötaste :) Så nu har han träffat Sandra också. Sen följde han mig bort till taxin. Ångest när man skulle hem men fötterna skrek och jag frös något galet. Imorgon får man mysa ist :)


Ja en klockren dag helt enkelt. Blir inte mkt bättre än så. Ribban är sååå lagd!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback