Asos har kommit! WOHO!

Igår kom avin i brevlådan och jag blev som ett litet barn på julafton. Kunde inte sitta stilla och hoppade och studsade av lycka :)
Kom dit imorse och hämtade en stooor låda. Hem och sprättade upp tejpen. Hittade klänningen. Provade. Godkänt. Satt rätt tight men snyggt.



Jeanskjolen satt okej men hade gärna fått sitta lite längre ner på höften (ligger ju inne med lite breda höfter). Ska ha det i åtanke nästa gång jag beställer.



Den svarta puffiga kjolen satt bra. Den kan gärna sitta lite högre upp det stör inte.



Sen fick jag på mig skjortan. Lite tight vid armen annars såg det bra ut. Blev dock lite mkt med kråsdetaljerna men jag tror att det kan funka när man är sminkad och fräsh. Till skillnad från nu då man är aningens trött och ofixad...



Sen kom det tre skärp, ett armband och ett par skor också. Skorna var på gränsen till för små. Ena skärpet var där en nit som lossnat.



Men överlag är jag fruktansvärt nöjd :)

Kommentarer
Postat av: John

Den där jeanskjolen äger :D

Postat av: Carina

ooh, gillade klänningen längst upp. En Carina klänning. Den lilla svarta var också fantastisk.. Bra smak Eva ;)

2008-09-03 @ 19:26:56
URL: http://carinan.blogg.se/
Postat av: Carina

Btw.. med risk att låta snål. Vad kostar det på L&L? klippning och slinga? Blir en jäkla massa utgifter denna månaden att det tar emot =/

2008-09-03 @ 19:51:52
URL: http://carinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback