Full rulle hela helgen

Fredag

Åkte och handlade på Maxi och slappade lite med Filip. Stack ner till stan vid två på jakt efter något nytt men hittade bara ett par knästrumpor och ett par mysiga svarta benvärmare.
Klockan tre träffade jag Carina utanför Fahlmans. Satte oss på K och tog en latte och gick sen på jakt efter presenter till kvällen. Hon skulle på tjejkväll och jag skulle hem till svärföräldrarna och grilla. Hittade ingen blomma och när man har en träningsintresserad svärmor var choklad inte direkt aktuellt. Blev ist två flaskor vinäger och ett litet choklad till svärfar ;)
Hade riktigt trevligt med Carina. Väldigt lika på många plan och hade mycket att prata om så det lär bli fler fikor :)
Körde hem henne och åkte hem till Filip.
Fick skjuts till Lerberget av Filips bror Fredrik (aka. Åke) och åt och drack gott. Yvonne (svärmor) är riktigt vass i köket och minst lika bra på att se till att mitt vinglas var välfyllt ;)
Mats (svärfar) såg till att reta mig för mina "Å" och Åke hängde på :P
Vid halv elva drog vi in till stan tillsammans med två av Filips vänner (Johan och Markus) och satte oss på Bishops arms och drack öl/cider. Rundade av kvällen vid halv ett tror jag och åkte hem till sängen.

Lördag

Vaknade lite bakis vid halv nio och drog iväg till Aktiverum. Tränade till tio och bytte då om och jag och mamma gled ner i jacuzzin. Naaajs :D
När jag kom hem slängde jag ner ribs i en gyta och potatis i en. Käkade frulle och duschade. Filip stack bort till Åke och Elin (hans tjej) och jag gjorde klart det sista och fixade till mig. Hade snackat om att träffas nere vid tåget men var klar tidigt och satte mig på cykeln bort till dem.
Gick ner till bussen och alla började vela om vi verkligen skulle ta tåg och sen få skjuts eller om vi skulle ta bilen. Blev till sist bil och det blev rätt så tight :P
Kom till Ormastorp (utanför Vallåkra) strax innan fyra och grabbarna rusade in till Arsenal och vi pysslade och dukade.
Klockan sju kom alla och 40 pers satt i ett pyntat garage och sjöng snapsvisor och käkade kräftor :)
Eller ja Filip och jag njöt av våra ribs. Ska lätt göra dem snart igen. Blev sjukt goda.
Dans, dricka och massa prat med allt och alla :) Riktigt trevliga människor så kvällen var oerhört lyckad trotts värk i benen och nacken.
Klockan ett var vi båda trötta och tänkte ta en taxi. Men Filip upptäckte att en bil precis skulle köra och raggade upp skjuts in till stan. Gött att spara dem slantarna :)

Söndag

Vaknade vid elva och städade och diskade det jag inte hade hunnit med igår. Gick över till Walles och köpte frallor. Slappat i soffan och kollat på 2 ½ män. Hysteriskt roligt och måste hitta fler avsnitt.
Gick bort till Thessaloniki och hämtade kvällsmat. Började kolla på Sagan om ringen och båda somnade gott i vars ett hörn av soffan :)

Kort och gott en riktigt lyckad helg så jag är helnöjd!

Imorgon är semestern slut och jag ska extrajobba på HSB hos Henke i två dagar. Sen är det jobb ons-lör och på söndag är det personalfest. Mkt jobb men det känns bra :)



Kommentarer
Postat av: Sandra L

låter som en trevlig helg!!

2008-09-14 @ 20:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback