Full rulle!

Inte mkt tid att sova här inte :P
Henke (gammal jobbekompis) ringde och frågade i fredags om jag kunde jobba för honom så igår var jag på HSB och lekte Henke :)
Riktigt skoj att testa något annat och få se andra miljöer. Har jobbat där en gång innan och det var lika roligt den här gången.
Klockan blev runt nio/tio och telefonen ringde. Nicco undrade om jag kunde jobba på kvällen för att Chris hade glömt skriva upp någon på schemat.... huuum.... men japp klart :)
Så efter att ha varit på HSB blev det en kort shoppingrunda som genererade två toppar på H&M. Sen bort till Papi. Blev en lugn kväll och det kändes bra trotts att jag inte är van vid att stå själv en kväll. Johan hjälpte mig om jag undrade något så allt flöt på som det skulle.
Klockan tolv kom jag därifrån med huvudvärk och ömm rygg. Nu var det ju som så att jag tänkt tvätta håret på kvällen innan jag bestämde mig för att jobba. Så håret var ju allt annat än fräscht. Och jag skulle ju upp klockan sju... Så när jag kom hem halv ett var det antingen att gå och lägga sig och vakna klockan sex för att hinna eller duscha håret och lägga sig med blött hår. Blev det sista. Vakna är ju aldrig roligt... Så kan man dra ut på uppvaknanden så gör man ju det.
Så ja det blev 16 timmars pass igår vilket gjorde att man var lite mör när man vaknade. Var dock glatt överraskad över att jag inte hade ont i nacken efter att ha sovit med håret insvept i en handduk...

Ja nu är man ledig ikväll, imorgon och torsdag.
Torsdag ska jag nog umgås med pojkvännen. Övriga dagar får det bli lite gott och blandat och en del nödvändigt-ont-saker.

En sista sak bara.. Den här killen är grym!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback