Pirr i magen och lyckorus

Idag har varit en riktigt mysig dag :)
Snozade till halv tio. Upp och skrev en liten handlelista och ringde mamma.
Hon har en lånetelefon som jag behöver för min ska in på lagning igen. Jag tyckte att det var bra att jag skulle iväg till City Gross (på ättekulla) för då kunde jag ju hämta den på vägen. Mamma tyckte att det var onödigt för det var en sånn lång omväg (?). Kontoret är ju på planteringen så nej det är det ju inte direkt tyckte jag. Massa diskussioner hit och dit om hur vi skulle göra och till sist säger mamma: "Jag sa väll förresten att jag är hemma idag?". Eh nej den lilla detaljen hade uteblivit och jo då kan man ju lugnt säga att det är en omväg... Va virrigt det kan bli ibland.
Mötte Löfvall och åkte till City Gross. Tog en kundvagn som rätt så snabbt fylldes. Vi var typiska sådan kunder man inte vill ha framför sig i kön... Var lite mysigt dock med sällskap då man handlade :) Brukar generellt sett se till att ha handlat när Filip ska komma för att han dels blir hungrig på 2 sekunder och måste ha mat direkt, och dels för att det finns roligare saker att göra tillsammans.
Vi beslutade oss för att fira att det var fredag med vars en glass. Vilket den lille 3-årige killen bakom oss inte riktigt gillade då han gapskrek att han ville ha glass och sen bröt ihop totalt när jag lite nervöst stoppade ner den i min påse. Förlåt grabben men hade jag fått bestämma hade du fått 1000-tals glassar... Jag lovar...
Hem och började organisera bland alla mina papper. Blev ett hundratal högar med räkningar indelade månadsvis, bankpapper, PPM, lägenhetsavtal osv. Som sen ska flyga in i snygga svarta pärmar med snygga vita register.
Åkte ner till jobb och har varit där fram tills nu. Har haft riktigt roligt och trotts viss stress varit på riktigt bra humör hela kvällen. Helt underbart :)
Och på söndag får jag träffa Filip igen! Då har vi semster! Håll i hatten! :D

Planer:
Sön - Middag med Filips bror och hans tjej
Mån - Slapp dag med massa mys och inget nödvändigt
Tis - Träning och massage
Lör - Kräftskiva hos Ann-Sofie och Johan
Ska dessutom till Köpenhamn med mamma nån gång den veckan. Så ja det ser bra ut :)

Kommentarer
Postat av: Carina

oh... jag kom en sak ni kan göra när ni är lediga.. Passa BOris.. yay! Det låter ju som en kul grej?... eller inte? ;)

Postat av: Carina

Läste precis din kommentar. Vad roligt, ska se om jag har tid för dig. Lördagar brukar vara sjukt stressiga (me like) men idag regnar det så, kanske... Ha de fint iaf.

2008-09-06 @ 08:29:50
URL: http://carinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback