Shake shake shake

Gårdagen började lite halvrörigt. Mkt som skulle göras så jag gick upp vid ganska tidigt. Telefonen ringde och jag blev mer och mer stressad.
Tvätta håret och sen ner till stan. Hämta briocher och grejer på Papi. Fick reda på att Danne var sjuk så jag skulle vara där ist för på Oz. Lite typiskt med tanke på att mina föräldrar skulle till Oz och äta men jaja inte mkt man kan göra åt det.
Ner till Oz och hämta kläderna och sen upp igen och bytte om. Lite struligt i början för mkt grejer var slut och det var stökigt och svårt att hitta saker då jag inte varit där sen i våras.
Sen när kvällen var över var det snabbt hem och mötte Löfvall. Duschade, bytte om, smink på, naglar på och allt annat sånt pyssel. Sen ringde vi en taxi och åkte ner till Cardan. Hade ringt och skrivit upp oss så vi gled snabbt in :) I like!
Dansade och hade roligt. Stack över till Tempel och minglade lite där. Drack en klassisk liggardrink och hälsade på Elin. Över igen till cardan där Sandra (som vanligt?) blev trampad på. Dock var det riktigt illa den här gången och det kändes som att hennes späda lilla ben hade fått en stukning :(
Men det gick över rätt snabbt och sen var det min tur efter ett tag. Blev dock inte trampad utan fick en kraftig smäll av någons armbåge rakt mellan skulderbladen :( Med tanke på att min rygg är katastrof nu efter bristen på massage och massa arbete så gjorde det så ont så jag trodde att jag skulle svimma.
Ner och hämtade jackorna och satte oss utanför på cykelstället för att få lite luft innan vi hoppade in i taxin.
Fy fan vilka dreggiga killar det finns. Kom fram två aspackade danskar (JAG HATAR DANSKAR) och började ragga. "Have you ever seen a danish cock?". Ehh nä och jag har klarat mig utmärkt utan den erfarenheten...
Sen kom där nån 30-årig kille som tyckte att han var guds gåva till kvinnorna och började fråga ut oss vart vi var ifrån och vad vi jobbade med osv. Dryg kille... Blev totalt ignorerad men fortsatte. Självinsikt. Snälla...
Åkte hem och bäddade ner mig efter ett samtal med Filip som satt på jobb och rullade tummarna.
Upp vid halv elva och har inte suttit ner sen dess. Full rulle så därför tyckte jag att jag gott kunde unna mig ett blogginlägg nu :) Ikväll kommer Åke (aka. Fredrik) och Elin och ska käka hemgjorda burgare. Gött!


Kommentarer
Postat av: Sandra L

hahaha vad jag skrattade när jag läste detta inlägg...vi blev dansade, blev skadade båda två och träffade en sliskig "danishcock" som avrundning! :) hahah

2008-09-07 @ 17:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback