Alla hjärtans dag!

Hoppas alla sovit gott :)
Jag har sovit okej me inte mer... Funderar på att köpa mig en ny kudde imorgon. Någon som är skönare än den jag köpte på IKEA. Den är hård och vissa nätter sover jag skönt men långt ifrån alla...

Idag ska jag städa och göra fint här. Sen ska man jobba från två till halv nio. Är ju en massa i stan idag med Love Light så det kommer nog vara en massa människor.
Igår var det helt galet mkt folk och stängningen var katastrof. Eva hade inte hjälpt Carina ett skit så hon var förbannad och jag var lite lätt irriterad....
Sen stack jag till Elin och Åke där det blev massa god mat och som vanligt en massa skratt ;)

Ja ikväll blir det ingen mysig middag med Filip tyvärr. Han jobbar natt så vi får fira i nästa vecka när han har frivecka.

Jaja nu ska jag kolla på Ugly Betty, DH, Lost och Top chef samtdigit som jag städar, Tänka sig va effektiv man kan vara ;)


Kommentarer
Postat av: Dessi

Ja, bara kom hit! Aron tycker om att komma ut i skogen och gå :) Puss o kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback