När man försöker vara duktig

Skulle duscha håret nu på kvällen hade jag tänkt. Men jag tänkte somna med inpackning som jag sen skulle skölja ur imorgonbitti. Behöver jag säga att den idén spolades ner lika snabbt som vattnet?
Min duschslang har varit lite halvtrasig. Det går ju metall snurrat runt slangen för att skydda gummislangen inuti. Den här metall"slangen" hade börjat släppa så att gummislangen blottade sig. Innan kunde man typ klämma ihop metallen men det gick inte nu. Det blev bara större och större och idag ville den inte mer. Så när jag hade skäljt ur shampot sprack den.
Jag hade sköjt ur det för en stund sen och stod bara och njöt av den goa varma duschen. Tänk om jag stängt av duschen, gått ut och tagit i inpackning och sen imorgon när jag skulle skölja ur den intorkade inpackningen hade den spruckit då ist. Intorkad inpackning är inte det lättaste att få ur håret, inte ens när slangen är hel.
Imorgon får mamma ringa Brogripen. Jag behöver en ny duschslang och jag jobbar hela dagen.

Kommentarer
Postat av: Dessi

tur man har mammor som fixar! trist att jag inte kunde vara med i lördags... :( längtar efter din goda mat!



och dig ;)



puss o kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback