Seg söndag

Tack allihopa för den underbara kvällen igår! Trotts all stress innan folk skulle komma så blev det riktigt bra :) Ja jag hann ju inte plattånga håret och sminka mig innan ni dök upp men ni kan tåla att se mig sånn där :P
Det blev mousserande och massa plockmat och massa massa snackande.
En riktigt trevlig kväll. Synd att man inte ses så oftare. Man behöver ju inte äta anklever varje gång utan kan unna sig en mysig kväll men några schyssta rätter. Bara man ses och hittar på något iaf.
Löfvall var trött och stack hem, Carina likaså och Tilde skulle hem för hon skulle jobba dagen efter. Men jag och Marlene stack ner till Helsing och sen till Cardan. En kort men rolig utgång :)
Min fot ville ju inte dansa riktigt lika mkt som resten av kroppen :P

Idag har jag knappt orkat röra mig. Hela kroppen är på sparlåga. Man är ju inte 20 längre ;)
Ska snaaart orka ta itu med berget med disk sen ska jag eventuellt ut till mamma och pappa och hämta min bil. Ska ställa på den nu igen. Har blviit för mkt taxi med tanke på foten. Billigare att ha bilen påställd och köra själv.
Sen ikväll kommer eventuellt Filip :)
Ska bli skönt när jag har bil och kan åka ut till honom igen.
Middagen ikväll... Ska vara ärlig. Det lutar helt galet mkt åt pizza...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback