Underbart trevlig onsdagkväll!

Sååå underbar kväll vi hade igår!

Först gick ju jag och mamma på stan och det blev ett par påsar... Hittade en drös BH:ar och en massa annat smått och gott på Twilfit. Nu ryker i princip allt annat i underklädeslådan :P
Sen gick vi in på Esprit för att kolla på jacka till mamma. Där fanns en väska som jag kollat lite på tidigare (dock inte i den butiken). Det var 50% på den så det var inte mkt att tänka över där inte :P Där fanns en liten svart väska också som rymde precis det man behöver och inte mer. En snygg liten sak i skinn med lång rem. Den fick det också bli :)
Stadium försåg mig med en pilatesboll och ett par hantlar. Sen köpte jag schampo på Saxin. Ja det blev tungt i armarna till sist :P
Vi var dessutom i Hyllinge på Härliga Hem och köpte gardinstång till mig så nu ska jag äntligen få upp gardinerna i sovrummet!

När jag kom hem blåste jag upp min kära boll och sen kom Filip.
Han drack några öl och jag piffade till mig med min G-star skjorta och mina svarta spetsiga stövlar. Lite smink och sen taxi ner till Oasen. Filip som missat hela fonduehysterin blev tämnligen förtjust :)
Ett glas rött till mig och en öl till Filip och en massa mys.
När vi suttit där och var så mätta att vi knappt kunde röra oss gick vi till O'Learys. Fullt... Happ... Mötte Patrik och gick till Telegrafen där det blev fotboll och öl/cider. En riktigt trevlig kväll med massa prat och lite lite fotboll. Liverpool mot Real Madrid är ju inte så intressant :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback