Mitt livs skönaste dusch

Igår spenderades kvällen mestadels i soffan. Fick ju inte utsätta mig för vatten så jag har undviktit detta genom att göra så lite som möjligt...
Löfvall var här en runda och kollade på Halv åtta hos mig och sen lite Du är vad du äter. Två favoritprogram numera :)
När hon gick låg jag kvar och kollade på Lyxfällan och sen Gordon Ramsey's kitchen nightmares. Gick och la mig och kände mig fruktansvärt ofräsch. Hade ju inte fått ha deo eller parfym på mig när jag skulle göra spraytan och inte heller något smink. Sen var ju håret också sunkigt av allt stoft och all färg som fastnat när hon sprayade mig i ansiktet...
Så jag kände mig stundvis ful som stryk tills jag kollade i speglen och såg min fina "bränna" och mina långa svepande ögonfransar ;)
Så när jag vaknade av en dröm imorse halv sex funderade jag allvarligt på att gå upp och duscha men nej jag höll mig till klockan ringde klockan sju. Men då rusade jag nästan in i duschen! :P Oooohhh sååå skönt det var att duscha!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback