En dag kvar!

Blev inget äta ute ikväll som jag hoppats lite på. Iofs hade jag säkert somnat under desserten men ändå :P
Ist blev det grilla här ute i Lerberget med svärföräldrar och svåger.
Filip spelar just nu guitar hero och jag funderar på att blanda ihop någon drink eller nått... Tog hit mitt barskåp idag så jag har ett stadigt sortiment på ungefär 60 sorters sprit att blanda med :)

Imorgon är man äntligen ledig och då blir det kanske kanske IKEA om jag har tur ;)
Man blir ju alltid lite misstänksam när killen föreslår en tur dit... Vad kräver han i sin tur? Vad har han nu ställt till med? ;)
Sen jobbar man bara på lördag sen e det äntligen semester!!

Kommentarer
Postat av: Carina

Skyltningen i fönstret, saker som mikeal skulle fixat men inte gjort och ingen annan gjort det heller. Men hallå, jag var på semester! Hur skulle jag veta att han inte gjort vissa saker? Åh! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback