Grymt gymmande!

Kom precis hem från gymmet. Kom fram till att alla bodybuilders solar så sjukt mkt för att man inte ska se hur rödflammiga dem blir... Jag är inte lika "brun" som en bodybuilder och såg därför ut som en brokig tomat i ansiktet när jag gick (eller hasade mig av...) crosstrainern. Hade jag varit sådär "vackert" orange som bodybuilders brukar vara hade jag inte alls sett sådär svimmfärdig och anfådd ut tror jag..
Körde samma playlist som vi hörde ute i lördags och dem låtarna var precis lika bra att träna till som att dansa till :)

Gick in på Oj och handlade med mig en massa gott. Märkligt hur mkt mer grönt jag äter nu för tiden jämnfört med för ett år sedan.
Köpte med mig vindruvor, pärltomater, romansallad och en massa annat gott nyttigt som kaniner äter :)
Blev även lite kalkonbacon som ska bli intressant att testa.
Lättprodukter har också börjat förekomma mer och mer i kylen. Visst det är fortfarande godare med riktig grädde i maten än matlagningsvarianten men det är inget som förekommer var och varannan dag längre.
Jag tror minsann att jag börjar bli en aningens nyttig :)
Jag undviker kakorna på jobb, dricker vääääldigt sällan läsk (det räknas faktiskt inte i drinkar) och godis och choklad är inte så vanligt.
Chips är dock fortfarande ett problem. Chips är en enorm svaghet och jag var tvungen att titta bort när jag passerade chipshyllan idag. Ja faktiskt annars hade jag tänkt att jag kunde minsann unna mig en påse när jag slitit så hårt idag!
Nä jag får minsann ge mig själv en guldstjärna idag! :)



Kommentarer
Postat av: Carina

Tack för din åsikt. Det blir nog den mesiga, just för försäljningen skull. Tråkigt men sant men den rosa är riktigt läcker! Fast den andra är fin den med.



Har hört det med bilarna med. Dock har jag också hört att priset på begangnade bilar också ska höjas med ca 2% inom kort, och kanske mer. Surt.. men What to do? Jaja.. den Gula-gunnar är inte så farlig ett tag till :P

Postat av: Carina

wtf? Vart blev mitt inlägg av?

2009-07-06 @ 23:17:29
URL: http://carinan.blogg.se/
Postat av: Carina

Dääär ja.

2009-07-06 @ 23:17:43
URL: http://carinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback