Umgås med allt och alla! :)

Igår var jag ju som sagt på studion och plåtade lite. Var riktigt kul att jobba med Joachim igen. Man hade ju dock glömt bort lite hur det fungerade och hur detaljerat allting verkligen är. Ett litet krassestrå flyttas en eller två milimeter hit eller dit och man böjer en skiva lax en liten liten aning. Ja en massa små små detaljer som vanliga dödliga inte medvetet tänker på när dem tittar på en förpackning på ICA.
Men ja det blev bra till slut.

Idag var jag och tränade på morgonen. Sen in på Oj och handlade. Hem och slängde i mig lite tortellini med ett litet parmesanberg :)
Massage halv tolv och på vägen hem ringde mamma. Hon hade handlat flyttlådor till mig (jag får ju inte in dem i min bil) så jag mötte henne utanför porten för att ta emot dem. Småpratade lite och ja jag skulle ju egentligen bara ligga o sola på gården. Så det kunde jag ju lika bra göra i deras trädgård :) In i bilen igen och hem till mamma och pappa.
Sen åkte jag in till jobb där jag berättade att jag försvinner den 24 augusti men gärna jobbar extra på helgerna för att få in lite cash. Sen hade vi möte där vi lärde oss mer om kaffemaskinen och sen en del om vår nya kundklubb.

Imorron ska jag jobba och sen ska vi ut till en av cheferna och grilla och umgås i största allmänhet :) Trevligt trevligt.
På torsdag ska jag träffa Marlene och eventuellt Tilde och äta något och dricka vin.
På fredag ska jag ut med Siri och även då klunka i mig lite vin :P Gött gött gött!
Sen är det lördag och min födelsedag! Yeeiii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback