Welcome 2 Honolulu!

På lördag är det Hawaiifest hos Sandra. Hon och jag som är partyplanners! Vi är grymma om jag får säga det själv :) Och det får jag....
Igår var det knep och knåp och klippa och klistra på Sandras vardagsrumsgolv. Mysigt :)
Ser verkligen fram emot lördag! Kommer bli sjukt bra!
Kommer nog ta en hel del bilder och dela med mig här. Ni som inte kan komma får inte missa denna underbara fest! :D

Ja idag har jag inventerat inför flytten. Ni vet för att kontrollera så att jag inte lyckats köpa dubbletter i bara farten. Ni som känner mig skulle inte bli förvånade om jag upptäckt att jag köpt nio olika uppsättningar bestick...... Eller så farligt är det iofs inte.
Det såg bra ut tills jag upptäckt att jag lyckats köpa på mig två sockerströare.... Sockerströare kan man inte få för många av eller? Tja nu har jag två....

Imorgon är det utgång med Sandra! Cardan såklart! Gött :)

Nä nu ska jag nog ta och äta lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback