To do lista

Nästa vecka finns en del som ska avklaras:
* rensa i klädkammaren

* köpa hyllplan och dörrar till garderoben

* sätta upp rullgardiner och toalettrullehållare

* åka till jysk och byta knopparna till badrummet

* köpa hålslag

* köpa jeans

* ringa lamaro och be dem fixa låset till toaletten (det går i baklås.....)

* ringa mio och fråga vilket år mitt soffbord kommer

* koppla in skrivaren

* köpa router och extern hårddisk

* köpa spegel och skåp till badrummet

* lägga upp biljetterna till gwen stefani på blocket

* fundera ut något vettigt ställe att ha mina böcker på

* gå på jakt efter sittpuffar med förvaring i... någon som vet var jag hittar det?

* försöka hämta mina glas hos tobbe... så sandra kan få tillbaka sina...
* ha en myskväll med ansiktsmask och mys i soffan
* fylla på i kylen
* eventuellt köpa några fler blommor jag kan ta död på
* försöka reda ut gardinproblemet
* kika efter en tv-bänk
* fundera på matta till hall och vardagsrum
* försöka hitta en tvättid som är vettig
* försöka komma ihåg att vattna mina blommor och kanske ge dem lite näring också
* träffa vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback