S*tans j*vla nacke!

Japp idag är det den som ska bråka. Eller ja det började egentligen redan igår men jag trodde att lite sömn skulle skrämma bort den.
En glad nyhet är dock att jag har fått kontroll på sömnen! Woho!
Vallerina is da shit! Från två timmars sömn till sju! Det kan ju inte bara vara inbillning? O om det är det så skiter jag faktiskt i vilket så länge effekten är där...
Så nu sover jag om nätterna iaf! High five på de!

Men ja nacken vill jag bara knäcka just nu.... Funderar på att köpa en sånn där osexig kudde som är bra för nacken. Det e bara pensionärer som använder sånna va?

Sen ska jag nog sola idag också. Och ner på kontoret och hämta skattemärket till bilen. Och eventuellt hem till föräldrarna och hämta lite böcker.
Så ja det finns lite som ska göras idag. Kanske också lite träning. Vi får se.

Rätt gött att de e fint väder ute. Då kan man cabba ner lite också och njuta av att våren kommit till Helsingborg :)
Massa maskrosor längs gasverksgatan iaf... Och lite påskliljor, tulpaner och sånt trams.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback