Pizza och film

Ja jag får sammanfatta dagen so far:

Vaknade imorse efter en riktigt bra utgång igår. Ingen bakfylla och gjorde high five med mig själv.
Ringde mamma och tog god tid på mig att fixa till mig själv. Klockan elva kom mamma och plockade upp mig och sen ut till Väla och IKEA.
Fönstershoppade på Väla och plockade på mig ett par tusen resekataloger på Ticket. Även ett par om Kina ;)
Över till IKEA där jag köpte en fin glasburk till alla mina tusen värmeljus.
Käkade korv och åkte hem till dem för att hämta min bil.
Fick se hur 50 röda rosor ser ut... Mamma och pappa firade ju silverbröllop i veckan så det blev vars 25 rosor. Och ett fint guldhalsband till mamma :)
Sen in till stan och har bara tagit det lugnt. Läst lite, kollat på ytterligare några sex and the city avsnitt, ätit lite, duschat och haft det riktigt söndagsmysigt.
Snart kommer pojkvännen som har med sig pizza från La Pizza :) Han är ledig i tre dagar vilket ska bli så mysigt.
Imorgon ska man dock upp tidigt och befinna sig på Larsson & Lange klockan nio. Ska träffa min älskade Emma :) Så imorgon är det äntligen dax att få liv i det här håret och färgen! I LOVE IT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback