En torsdag

Vaknade runt halv elva och har precis tagit en go varm dusch.
Står en del på schemat idag. Ska bland annat iväg och växla pengar och sätta in lite på banken.
Sen ska man handla lite och eventuellt springa inom gymmet också. Men bara eventuellt...
Sen ska det packas och planeras en massa.

Nu är det inte långt kvar... Skulle ju ljuga om jag säger att jag inte är nervös. Med mitt katastrofala lokalsinne kan ju allt hända! Lite ångest att man måste ta tåget till Kastrup mitt i natten... Lördag klockan 03.00 typ... Ja då är ju många nyktra :P

Pratade med Makke igår och verkar som att min lilla mellanlandning inte kommer räcka till mer än att ta en kaffe. Bäst att dem har bra kaffe på den där flygplatsen....
Jaja en kaffe e ju inte dumt det heller :)

Nä dax att ta sig i kragen!

Kommentarer
Postat av: Tobijas

03:00 då ska jag ju gå upp och åka till jobb både lördag och söndag, så får du en smak av hur mina helger ser ut.

2008-02-07 @ 12:35:13
Postat av: Dessi

När åker du?!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback