P3?

Idag kallade vår praktikant mig för gammal... Jag sa att RixFM suger och att jag vägrade lyssna på något annat än P3.
Då var man plötsligt gammal...
När hon gissade min ålder så gissade hon iofs bara på 24 men ändå... Ja jag framstår nog som äldre än vad jag är. Det har man ju fått höra förr. I höstas trodde en kille på cardan att jag var 27-28...Och han var helt nykter. När jag sa att jag var yngre än så sa han att jag nog var 25 för han var 24 och jag måste vara nått år äldre än honom....
Sen vet jag inte om det gjorde något att jag var framåt och enligt honom "allt annat än blyg"...
OBS! skedde ingen närkontakt så det var inte på det viset :P

Ja man kanske har gått och blivit en kvinna då då....

Kommentarer
Postat av: Dessi

Härligt Eva! P3 är det enda som duger............


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback