En helt okej lördag

Upp med tuppen och på cykeln ner till stan för att hämta bilen. Körde hem och duschade och fixade för att sen köra ner igen.
Jobbade till halv fyra och var tvungen att dra iväg för att hämta föräldrarna. Hem till dem och myste och grillade. Karré is da shit o grilla asså. Blev en tur ut till Svanshall med bilen för att spana på byggen.
Rundade av kvällen hos dem med att få lite arvegods av mamma som inte passade eller var omtyckta längre. Så ja en drös kjolar, ett par skjorts o nån topp. Gott snack.
Hem och plockade undan lite och började göra mig så smått iordning. Fröken Löfvall dök upp och jag fortsatte att feja samtidigt som hon minglade och drack en massa vatten...
Ner på stan och tog stämpel på cardan. In på hampan och minglade lite där för att sedan beställa en sjukt dåligt blandad white russian. Såg iofs direkt att den inte skulle vara någon höjdare när jag fick bols kaffelikör ist för kahlua och hon fyllde dessutom inte ordentligt med mjölk för att hon var för stressad...
Sen dök min käre pojkvän och hans vänner upp. Minglade lite med dem och han blev presenterad för Löfvall och Maggan.
Bort till cardan som var katastrof. Massa störiga människor som bara var ivägen och drygade sig. Snälla skjut mig... Men nix det var inte Löfvall sugen på så klockan halv två ringde jag Filip som då var utanför mig och skulle gå in och sova. Skönt att ha en kille som kan gå hem själv och inte ska tjata på en att man ska gå hem tillsammans. Sånt tycker vi om :) Fick han stort plus i kanten för av Sandra också.
Informerade iaf Filip om att han kunde vänta sig mig om drygt en timme. Så tjugo över två var Sandra nöjd och jag självmordsbenägen så vi drog.
Blev iaf en billig kväll... 100 kr för white russian och 120 för cardan... Stämplen har iofs gjort avtryck på hela mitt vita linne... SUCK...

Ja idag vet jag inte riktigt vad dagen bjuder på. Återstår att se.


Kommentarer
Postat av: SABINA

Hoppas att du får en ännu bättre söndag ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback