Julstök

Nu är det dax att plocka fram adventsstjärnorna :P
Jag har inte haft ork att dra ner alla kartongerna och leta efter dem. Men idag så är det ju i rätt tid också :)

Igår jobbade man hela dagen. Tanken var att vi skulle till Helsings invigning men min fot sa tack men nej tack. Bättre att gå dit när det är öppet på riktigt och ta ett glas när man verkligen kan se hur lokalen ser ut.
Mamma och pappa var på Papi och åt och pappa blev övertalad av Johan att ta taxi hem så att han inte skulle dricka ramlösa till all mat. Så ja då fick dottern ta hand om bilen :P

Idag ska jag ner på stan med Löfvall om fossingen sammarbetar. Annars har jag alltid krykorna som mamma tog med igår... Tack gode gud för tiden hos doktorn imorron..
Ikväll kommer älsklingen och det blir en myskväll i soffan.

Ja vad händer i nästa vecka tro? Är någon sugen på att hitta på något är det bara att höra av sig :)

Kommentarer
Postat av: Carina

Va? Jar jag missat ngt? Vad har hänt med fossingen?

Postat av: Anonym

stackars dumma fot! hörs sen gumman!

2008-11-30 @ 13:43:29
URL: http://originellt.blogg.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback