Duktig flicka!

Ja igår var jag faktiskt riktigt duktig :) Jag åt frukost! Bara en sånn sak... Frallor med ost (kalcium) och paprika, skinka (protein) och gurka och leverpastej (järn).
Slarvade lite med drickandet på jobb och åt inte direkt något heller. Så när jag kom hem blev det den sista janssonen och två ägg. Gott som bara den :)
Sen åt jag tre clementiner, en kiwi, ett gäng vindruvor och en hand med paranötter! Hur grym är inte jag :D Tog en frukt- och fibertablett och drack en massa vatten. Känner mig duktig och har lust att klappa mig själv på huvudet :)

Nu blir det frukost med två varma mackor med ost och skina och en innocence smoothie! Kan varmt rekomendera den :) Smakar toppen och blendern får stå kvar i skåpet. Bara att hälla upp och den består av bra grejer.



Kommentarer
Postat av: elin

Haha snart kommer kalori listor eller ? ;)

Postat av: Carina

Vad är frukt- och fibertabletter för ngt? verkar bra men samtidigt väldigt skumt :D

2008-10-21 @ 19:14:57
URL: http://carinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback