Lång dag

Ja den här dagen kändes väldigt utdragen på något vis. Hade i princip ingen ork alls när jag vaknade i morse och en litren del av mig ville bara sova vidare. Dock hade jag tillräckligt med självdiciplin och gick upp klockan nio. Dock fick jag inte mkt gjort och fastnade titt som tätt framför TV:n och datorn. Hörde en låt med Joshua Radin på Ellen Degeneres Show som jag var tvungen att leta reda på youtube (klippet från showen finns här nere).
Ja sen så tog jag äntligen itu med disken vilket var jobbigt för allt var rörigt och stökigt. Lättare att diska om allt är avspolat och organiserat. Sen kom jag äntligen in i dushen och tvättade håret. Sådär gick jag och pulade i min fula rosaprickiga morgonrock när mamma ringde och vi bestämde att jag skulle vara hos dem 17.00 vilket klockan skulle vara om två timmar. Då blev det lite mer fart på mig och fick koll på håret med plattången och sminket åkte på. Kom fram till att jag troligtvis var så seg för att jag inte ätit mkt mer än frukt och några knäckebröd så jag syndade och åkte inom McDonalds.
Hem till mamma och pappa och åkte sen med mamma till banken i Höganäs. En massa pyssel i bankfacket och sen hem igen och åt fläsk med löksås. Oerhört underskattat om ni frågar mig... Massa prat och flams och trams. Kelade med Molly och slappade i soffan med pappa. Kollade på Debatt och en intervju med Kamprad. Intressant faktiskt... Sen blev klockan halv tio och åkte hit. Hit som till Filip :) Och nu ska jag kela med honom i soffan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback