Inspirationsströmmar

Ja jag har så sjukt mkt inspiration nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Allt barea strömmar genom kroppen och det är så mkt jag vill göra och planera!
Kan det ha med solen att göra?
Igår fälldes taket ner på bilen (inte första gången i år dock) och det var såå underbart att känna vinden i håret! Inget får mig att känna mig så levande! Hur sjutton ska jag kunna sälja den bilen... Varje vinter tänker jag "ny bil" och varje sommar tänker jag "hell no!"...

Igår blev det middag med familjen Axelsson. Världens bästa svärföräldrar och en rätt okej svåger ;) Kröp ner under täcket redan klockan tio och det var såå skönt.

Ja jag kommer bort från ämnet hela tiden och svävar mest runt nu. Men mina inspirationskällor är många nu. Jag vill ut i solen, träna, läsa, baka cupcakes som en annan 
Eva, fotografera och ut i naturen! Massa vilja och det verkar faktiskt finnas tid över till sånt nu :)
Nästa vecka är jag ledig mån-ons. Sen tors jobbar jag 11.00-18.30, fredag ska jag jobba med Raffe mellan 06.00-09.00, lördag är det jobb 11.00-17.00 sen fest!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback