Mitt i veckan

Idag har jag haft en underbart mysig dag med mitt hjärta.
Vaknade vid tio och åkte till ortopeden med mina gjutformar till inläggen. Ska ju få ett par till så jag slipper byta mellan arbetsskorna och mina privata.
Sen åkte vi ner till stan. Gick in på Espresso House och drack en iste/latte och sen blev det lite fönstershopping. Halv tolv gick vi till Bara vara där vi åt Wallenbergare. Mums!
Gick bort till ICA och handlade till kvällens middag.
När vi kom hem gosade vi ner oss i soffan och kollade på Yes Man. En rätt okej film faktiskt. Är inte superförtjust i Jim Carry men han var rätt rolig :)
Till middag blev det tacos. Alltid lika gott och äter det förvånasvärt sällan.

Usch ja som ni märker är jag rätt trött och smått omotiverad :P Har haft en träningsfri dag idag. Har ju trotts allt tränat tre dagar i rad och ska träna imorron, på fredag och kanske även lördag och söndag. Känns verkligfen skönt att ha kommit igång igen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback