Idag är det lördag!

Igår var det "fredag" för nu är man ledig i två dagar :) Älskar faktiskt att jobba oregelbundet. Är så skönt att vara ledig ibland när inte alla andra är det.
Plus att mitt oregelbundna schema funkar bättre med Filips schema :)
Ja eller det har ju funkat oavsett nu på senaste med tanke på hans 6 veckor långa semester :S
Iofs tror jag att han börjar bli lite rastlös här hemma. 6 veckor är rätt så lång tid.

Idag borde lägenheten bli ännu mer färdig. Lovar att lägga upp bilder här sen :)

Vad står mer på schemat... Ja jag borde iväg och handla mat till denna veckans middagar. Sen blir det nog en morgonpromenad tror jag. Känns som att det hade varit mysigt.
Annars ska väll gardinerna få åka upp och det ska bli en del bakning med min kitchen aid! :D

Kommentarer
Postat av: Dessi

Bilder bilder bilder tack! :) Och bakning... Mm, jag är inte alls avis på din kitchen aid. Inte alls.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback