Inget lugn och ingen vila :P

Ja denna veckan har varit häktisk minst sagt. Jobbat både på fahlmans, lagret OCH på en catering :P Och har man inte jobbat har det ändå varit tusen andra inplanerade saker. Fikat med både Sandra och Dessi. Dessi och Aron var här i tisdags och hälsade på och fick se hur vi har det :) Lovade att jag ska lägga upp bilder här så fort jag bara kan men ja det har ju inte funnits mkt tid över till det så klart :P
Blev en tur ner i hamnen och en riktigt mysig eftermiddag.

I onsdag skulle jag varit ledig men icke... Först hjälpte jag pappa på lagret där semestertiderna hade gjort att det körde ihop sig. Sen hem och fixade och sen in till stan igen en vända. Vid sju kom Oskar och Susanne och det blev variation på lamm med potatisfondant, smörstekta kantareller, jordärtskockscreme och rödvinssky. Hade en riktigt trevlig kväll med vin och lite drinkar och sen en underbar äppeldessert med hemgjord karamellglass :)
Kvällen rundades av med rockband och guitar hero och några lite halvtama solon ;) Hoppas att grannarna kunde sova trotts gapandet.

I fredags efter jobb fick jag äntligen träffa Löfvall. Båda har ju haft fullt upp med flyttande och jobb men nu så ska det bli bättre igen :)
Tog en fika på waynes. Riktigt mysigt att sitta på deras lilla ballkong eller vad man ska kalla det :) Dem hade en frukt drink som vi intresserade oss väldigt mkt för när vi satt där uppe :P Kunde inte hitta något på menyn som stämde in på vad alla människor drack. Men långt om länge listade vi ut det :)
Pirogen jag åt var ingen höjdare dock. Såg godare ut än vad den var. Sasknade dessutom någon dressing att dippa den i. Blev väldigt mkt bröd bara. Och så kunde det varit lite mer sallad än det lilla där var på tallriken.

Nej nu orkar jag inte skriva mer ;) Imorron är det skola som gäller! :D



Kommentarer
Postat av: Anonym

hihihhi titta vad snygga vi är. Puss!!!/SandraL

2009-08-24 @ 10:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback