Samboliv

Ja det är så underbart att äntligen ha något att dela allt med :) Laga mat till två, gå och lägga sig i en säng som redan är upptagen eller en säng som snart kommer att bli besökt av en till :) En som dessutom är alldels underbart mysig och omtänksam.
Vi har iofs bara städat lägenheten ordentligt en gång, har ju inte bott här så länge. Men det tog nog bara en kvart så organiserade som vi var :) Filip dammtorkade, jag torkade av med vått lite här och var, sen dammsugade han när jag städade badrummet. Tjoff så var det klart. Helt galet va snabbt det gick... Min lägenhet i stan tog iaf två timmar för mig att städa på egen hand.

Nästa vecka så börjar äntligen skolan. det är dock ingen lekstuga. första veckan går jag två heldagar i Båstad följt av tre heldagar självstudier (och då gäller det att läsa också!) och sen långpanna (12-stängning) på Gastro på lördagen.
På självstuidedagarna ska jag läsa i min nya bok på typ 800 sidor helt på engelska med pyttesmå bokstäver.... Lovely!

Men som jag längtar :)

Kommentarer
Postat av: Dessi

Så jäkla roligt! :)

Postat av: S!!

härliiigt:)! puss på dig

2009-08-17 @ 18:18:16
URL: http://originellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback