Sjukis :(

Efter att typ alla varit sjuka på jobb borde jag förstått att jag inte skulle komma undan. Vaknade igår sjukt illamående och trodde att det berodde på vinet dagen innan. Men är jag verkligen så känslig? Nej tydligen hade man dragit på sig en feber på 39 grader också.
Sprungit på toaletten hela dagen och bara legat i soffan och muttrat. Filip kom med glass och choklad och blev på lite bättre humör.
Inget jobb för min del varken igår eller idag. Känner mig dock något piggare idag. Antar att all skit håller på att passera ur kroppen as we speak.
Så idag ska jag ligga i soffan och krya på mig och fortsätta läsa Harry Potter.

Om orken finns ikväll kanske det kommer upp bilder på lägenheten. Alla som varit här säger ju att vi har det så fint så då får ni väll också säga vad ni tycker :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback