Dagsrapport

Läget käns någerlunda under kontroll. Hostan är inte särskilt befintlig och har bara pyttelite ont i halsen nu.
Ska äta en stadig frukost med massor av vitaminer så ska vi nog se att jag kan brotta ner den här jävlen! Mohaha!

Okej nu ska jag lugna ner mig...
Ska provjobba om ett par timmar och visst e man lite nervös. Antar att där är en massa saker som kan gå fel även om jag inte riktigt kan komma på något just nu. Jag kan ju det här egentligen. Visst det är lite andra saker o lite annorlunda men jag anser att jag ska vara helt och hållet kapabel till att fixa det här.
Det som oroar mig mest är det faktum att jag inte är hemma där så jag har inte riktigt koll på läget. Och jag avskyr att inte ha koll...
E det något jag lärt mig på Papi är det att så länge man har koll på saker och ting kan man ha det hur stressigt som helst och rusa fram UTAN att tappa kontrollen så att allt blir pannkaka.


Men vi håller tummar och tår så återvänder jag ikväll vid sju. Och var jag ska provjobba? Ja det vet ett par av er men resten får vänta tills jag fått svar :) Vill ju inte ropa hej förrän jag kommit över den där ån...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ingen har koll när det gäller nya platser så ta det med ro bara, du kommer fixa det galant. Håller tummarna, hörs ikväll med liten rapport? =)Puss kram

Postat av: Anni

Jag tycker också att denna säsong är lite tråkigt.

2009-01-07 @ 17:17:43
URL: http://dicembergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback