"Hur kan 05.30 vara tidigt att gå upp?"

Tja jag hoppas att det inte var du fröken Löfvall som var anonym och skrev det :P
05.30 är jävligt tidigt när man inte går och lägger sig förrän 00.00 och även om man vill lägga sig tidigare inte kan somna för att man fortfarande har sina gamla jobbrutiner i huvudet. Den tiden då man började jobba vid 16.00 och kom hem vid halv ett och somnade vid tre. Den tiden då man inte gick upp innan åtta.


Uppdatering:
Filip du som aldrig lämnat en kommentar i hela ditt liv, man skriver faktiskt inte anonymt :P
Och sluta reta din flickvän. Bara för att du går upp en halvtimme innan när du jobbar morgon. Är 5 tidigt är 05.30 också det :P

Kommentarer
Postat av: SandraL

haha nej det var verkligen inte jag! klart som fan de e tidigt, går sjäv upp 5.15 varannan dag o de e fan natt.

2009-01-24 @ 20:09:26
Postat av: Camilla

Tog också ett par 26:or. Önskar dock att jag hade haft tagit en 27 då jag gärna velat ha de lite lite lite mer lose så att säga. Men det funkar, tror helt klart på en vår och sommarfavorit! Psst, du ska snart få se dom in action så att säga ... du förstår när jag återkommer hit igen :)



Postat av: Camilla

Ahh, du fick en 34 i längd. jobbigt läge. Hmms, hoppas det går, annars får du ju försöka sy upp dom lr något! Jag viker mina där nere som är 32or. jag är ju så kort =) lr ja, 163.



(dock inga bilder ännu) trots att jag skrev till dig. Men http://emelieohlsson.blogg.se har lovat en sneak peak under kvällen.

2009-01-25 @ 17:38:45
URL: http://xccc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback