Storstädat

Nu skiner golven här igen! Yeii! Det tog dock sin lilla tid... Med den här foten får man ta ett par pauser då och då.
Man har dammsugat, dammtorkat och burit ut en massa sopor.
Helt galet va mycket bättre jag mår när jag har det rent runt omkring mig. Nu har det sett ut lite sisådär för de har varit massa papper överallt och jag har inte orkat städa en massa när jag jobbat hela dagen och har haft ont i foten.

Ikväll kommer Filip efter jobb och då blir det mys i soffan med film.
Imorgon är det tvättid, Väla en snabb runda och sen jobb för mig och ledighet för honom. Jag jobbar mån, tis och ons. Han är ledig mån, tis och ons... Dåligt planerat eller? :P
Men jag ska ut till honom på onsdagkväll iaf. Så får vi leka lite då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback