Dansa hela natten!

Jobbade mellan 07.00 och 14.00 igår. Hade sovit med inpackning som skulle sköljas ur så halv fem gick jag upp...
Som tur var det väldigt lugnt på jobb och det kändes som att de flesta av gästerna var från kryssaren.
Skulle träna efter jobb men när jag stod där i omklädningsrummet på gymmet upptäckte jag att jag självklart hade glömt packa ner en tröja på morgonen.... Så det var bara att gå hemåt.
Provade kläder i evigheter och sen fick jag panik och åkte hem till Filip. Försökte sova där men det gick max i en kvart.
Åt kycklinglasagne och hade det riktigt mysigt med familjen Axelsson och några från familjen Åknert (filips brors flickväns föräldrar).
In till stan och bytte om och bättrade på sminket.
Träffade Löfvall strax efter tio och gick ner på stan.
Gick bort mot gröningen och njöt av den underbara sommarkvällen. Kollade på folk och bara myste.
Gick till hampan men där var bara en massa konstigt folk. Fick bli 7-eleven för en red bull (började kännas att man hade varit vaken sen 04.30...)
Hampan igen men gick lika snabbt igen. Bort till Cardan och tog en stämpel. In på Helsing för att kolla läget men där var rätt så tomt även där... Lite otippat.
Ringde Filip som kollade var hans killkompisar var. Terassen tydligen. Så vi gick upp för alla tusentals (kändes så) trappstegen och slog oss ner där och snackade skit med dem och jag tog en rosé red bull. Konstaterade åter igen att jag är så glad för att Filip har så bra föräldrar och vänner.
Ner till cardan där vi dansade till halv fem. Efter det hade jag så galet ont i fötterna och störde mig på alla som försökte få hem en som sista-minuten-ragg. Det är okej med folk som raggar på en under kvällen men på slutet blir folk så desperata och tre pers kan stå runt en och dra i en. Bokstavligen talat igår... Och snälla lägg av med "lääääget" kvart i fem! :P
Hade velat gå hem imorse men det ville inte fötterna däremot så det fick bli en taxi. Bäddade ner mig kvart över fem och hade då varit vaken 24 timmar och 45 minuter. Lovely.... Imponerad av mig själv att jag pallade hela kvällen. Stort tack till Löfvall, grabbarna på terassen och red bull! :)

Snabb skakig bild på väg ut igår!


Kommentarer
Postat av: S!!

puss på dig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback