Mitt liv i flyttkaoset

Så här ser min lägenhet just nu. Tack o lov slipper jag sova i röran :P

Så här ser mina glamorösa middagar ut. Allt är nerpackat så jag har bara en uppsättning bestick framme :P
Därför blir det papperstallrikar och plastmuggar. Kan ju då inte laga mat eftersom att kylen dels är tom och att jag inte har några redskap. Så nästa vecka när jag ska sova här får det bli take away i någon form :)

 

Kartonger kartonger kartonger....









Badrummsskåpet är också tomt...



Klädkammaren likaså. Kommer sakna den :(


Kommentarer
Postat av: Dessi

Men visst känns det skönt?!! Vet ni vem som hade lägenheten innan er? Eller vilken adress är det ni ska flytta till? Vi funderar på om vi ev. kan känna dom som har bott där tills nu...

Postat av: Anonym

Japp snart går våra flyttlass... lite sorgligt e de allt men samtidigt roligt och trevligt=)! för visst blir de mysigt julpyssel osv osv osv ändå? kramar min vän!

2009-07-23 @ 17:25:21
URL: http://originellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback