Partykväll i Viken

Var på Väla, i stan och på Familia igår med mamma. Hon letade efter bikini samtidigt som jag (smakrådet) halvsov på stolarna i omklädningsrummet...
Tog hem alla mina vinterjackor till mamma och pappa och startade sen grillen hemma hos dem. Åt grillad karré med smokey chipotle rub (rekomenderas) och slappade lite.
Åkte till Lerberget och vid tio kom Filip hem. Vi hade snackat om att sticka till Helsingborg och ta några glas vin men då hade vi fått sova i stan... I min lägenhet där temperaturen ligger på runt 45 grader... Inte så sugen på det...
Men så ringde telefonen och tydligen satt Filips gamla klasskompisar på hamnkrogen i Viken och drack öl och ville att vi skulle komma.
Så vi begav oss till Viken.
Och som jag inte ångrar det. Hade sjukt roligt och drog vidare hem till Filips kompis Oskar där vi skrattade och fortsatte festandet ett par timmar till :)
En riktigt lyckad kväll som ledde till en mindre pigg dag på jobb idag :P
Som jag längtar tills vi flyttar till Viken. Kvällen igår fick mig inte att bli mindre sugen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback