Planeringsmys

Filip är på träning och jag tar mig ett glas rött samtidigt som rödvinsskyn puttrar på spisen där nere. Luktar gott ända upp :)
Idag har vi planerat lite mer när det gäller lördag. Filip ska ju ha 25-års fest men det har varit lite luddigt när det gäller vilka som ska komma osv. Många har ju blivit bjudna i förbifarten eller på fester :P O då kan man kanske lite alltid lägga så stor vikt vid det.... :P
Så idag skrev vi en lista på säkra kort och jag har börjat slipa på lite käk. Jag älskar ju det här med att planera ;)
Dessutom behöver jag lite annat att tänka på än bara flytten. Städade bakom spisen idag... Boooring...
Jag som är lite smått pedant av mig tycker om att ha det snyggt o rent men vem sjutton bryr sig om hur det ser ut bakom och under spisen?


Kommentarer
Postat av: Carina

Oj just det, det har jag heeeelt glömt bort! Magnus jobbat tyvärr och jag kan inte =/ Hoppas ni har det super ändå :) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback