En onsdagkväll

Aj aj aj vilken träningsvärk jag har idag. Och fan vilken huvudvärk en av kollergorna gav en idag. Tokont i huvudet!

Trottsade värken och var och tränade med Sandra ändå :) Så duktiga vi var! Körde kondition i 45 min samtidigt som jag kollade på the mentalist på min iPod. Hade omöjligt kunnat köra styrka med den träningsvärken...
Hoppade in i bilen efter träningen och åkte ut till Väla där jag mot min vilja (kanske inte helt sant) hittade två toppar för 129/99 kr st. Överkommligt :)
Hittade en massa snygga skor på scorett men enligt Filip hamnar inte mina skoköp under våra gemensamma utgifter så då fick de va så....
In på IKEA och köpte nytt sommartäcke (bye bye värmefrossa om nätterna).
Nu ska jag varva ner och gå och lägga mig om två timmar :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback