Bästa födelsedagen på flera år!

Ja jag har inte haft en så bra födelsedag sen jag var typ fem kändes det som :)
Vi var hos mamma och pappa och Mats, Yvonne och Filip kom dit och åt middag.
Våra föräldrar har aldrig träffats förrut men det kändes som att dem känt varandra i tjugo år. Oj va det pratades och skrattades.
Av Filip fick jag ett jättefint halsband med stenar och matchande örhängen. Mats och Yvonne gav mig presentkort på Väla.
Mamma och pappa gav mig presentkort på Len hud i Helsingborg, en hög silvrig lykta/lanterna och sen fick jag en kitchenaid! :D Jag har önskat mig en sånn sen jag var typ 16. Blev överlycklig! :)
Halv tolv stack vi från Svedberga och jag kunde inte varit gladare.

Igår var det först stranden där killarna spelade beach volley och jag tog ett litet dopp. Hem och grillade och på kvällen blev det bio. Drag me to hell var lite sisådär. Inte riktigt värt sina betyg på imdb.


Kommentarer
Postat av: Dessi

Jag vill också ha en kitchen aid...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback