Hej allihopa!

Ja då var det torsdag. Kort vecka. Skönt :)

Ja som jag skrev igår så ska man alltid se till att vara så upptagen som möjligt här på skolan.... Stod och snackade skit med några andra när min lärare kom gåendes och såg detta. Så jag och en till åkte på att rengöra under juicemaskinen och mjölken... Där var fullt med döda små larver!!!! Sååå jävla vidrigt!!! Har fortfarande inte smält det... Stod och klöktes och försökte tänka på något annat. Men hur lätt var det?!?!

Nä idag så ska vi upp till Långeberga på studiebesök.... Ja för jag har ju aldrig varit på Långeberga!!! Kommer ju inte se hälften av pappas bilar cirkulera där uppe... Jaja blir väll kul ändå. Bättre det än att sitta här iaf.

Sen ska jag ta en fika med Sandra idag. Mysigt :)

Nä nu ska jag mingla lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback