Kampen mellan kvinna och man

Var hos Vinke igår med Sandra och John. Käkade och hade det trevligt. Spelade spel och drack vin. Trevligt trevligt. Tanken var ju först att vi skulle ut men det blev ju inte mkt av med det. Ni vet när man fastnar i något så tickar klockan snabbt iväg. Imponerade iaf i spelet "kampen mellan kvinna och man" genom att kunna saker som hur många volt ett bilbatteri har, vad en dumper är och vad det är för speciellt med bensinen till en två takts motor... Jag är trotts allt lite manlig ändå :) Vem kunde ana?
Sen spelade vi Sybarit som är ett spel om mat, dryck och vett och ettikett. Bra spel för 4 kockar (eller 3 kockar och ett ekonomibiträde ;)). Och jag är fortfarande sur på Sandra som ljög och sa att pirri pirri var världens starkaste chili. Jag visste ju att det var habanero!

Ja idag ska man till Fredriksdal och gå på julmarknad. Min mamma älskar den julmarknaden och brukar åka dit två dagar för att kunna få med sig allt hem (?). Hon är inte riktigt som man ska vara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback