Släktmiddag o party

Var på släktmiddag hos farmor och farfar igår. Hela släkten var där och då blir det en hel del folk kan jag säga... Men det var rätt trevligt ändå. Snacka en del skit med kusinerna och så vidare.

Sen lämnade jag mamma och pappa här hemma och stack och hämtade Marlene. Sen sminkade jag henne och vi tog någon drink och så. Fick en liten julklapp av henne som bestod av ett jättefint pilgrimhalsband och ett par matchande örhängen :) Blev superglad! Du är rar du gumman.

Sen körde Robin oss in till stan och vi mötte Björn och ställde oss i kön till Harrys. Hade tänkt gå till Mink men dem hade tydligen bommat... :( Så ja de fick bli att stå i kö till Harrys i mer än en timme. I capribyxor och nätstrumpor. Mmm kallt och gott.... Ja de var inte så hyperskoj inne på plats heller sen... Men jaja ångrar inte att jag stack ut iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback