Tv-tittade och hopplös bilkörning

Igår var Tobbe och såg HIF spela på en geggig fotbollsplan i  regnet. Jag skulle egentligen iväg och träna men efter att ha lämnat en film på videomix blev det bestämt att jag skulle hem till en killkompis istället. Så jag stack hem till honom och satt och snackade skit och tittade på TV. Trevligt att bara göra något sånt helt okomplicerat ibland.
Den här killkompisen har jag inte kännt särskilt länge. Och ändå är det hur avslappnat som helst och vi kommer jättebra överens. Kul och lära känna sådana människor som det känns som om man känt i evigheter.
Nä nu ska jag gosa med katten och sen iväg till skolan.

Kommentarer
Postat av: Tobijas

skitbra inte skit bra ;) :P

2006-12-08 @ 21:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback